Sidor

söndag 22 februari 2015

Vilket vårväder....

Vilket fantastiskt vårväder det bjöds på idag, helt underbart!
Känns liksom som äntligen med ljuset och vårvindarna....
Tog en riktigt lång promenad med lilla Herr Larsson i solskenet,
och avslutade med en kopp kaffe på baksidans soldäck...

*

Min ständiga skugga, lilla Herr Larsson
 njuter i solskenet efter husväggen...

Det finns mycket snö kvar... trots att ca 20 cm har försvunnit på kort tid.
 
Planteringslådorna väntar liksom jag, på den riktiga vårvärmen.
Men det närmar sig ju, om än med små, små myrsteg!
 
*
Nu ska lilla J och jag åka ner en timme och träna
på mitt jobbs lilla gym innan Wallander får avsluta söndagskvällen. 
 
Nöter på och ber om Er röst till Besökstoppen !
Klicka HÄR så kommer Ni dit....
TACK!
 
*
Söndagskram från Kate
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Oj så mycket snö ni har! Ja men jag har också fått vårkänslor unde eftermiddagen när solen kom fram , tryckte lite i hörnet vid mammas uterum/husvägg en stund och solen värmde så gott! Hoppas det gick bra på gymet, mitt knä känns något bättre! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vi har haft vårvindar här även om det varit kallt, dock har vi ingen snö (tack för det). Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Självklart har jag röstat. Vad roligt att du verkligen har kommit i gång med din träning. Själv var jag ute och sprang igår och tog en lång promenad med Rossi i dag. Skönt att kunna variera sig lite annars så tröttnar jag ganska så fort. Ha det gott! Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Åååå vad jag längtar till första kaffe koppen ute i solen :-)
    Jag har röstat :-)
    Heheh känner igen mig ingen får äta innan kameran har varit framme!
    Idag har dagen gått i ett... Nu är det soffan som gäller en liten stund

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Söt blogg! Ska rösta på dig. Kram, Gerd

    SvaraRadera
  6. Å vilka härliga bilder Kate!
    Jag har redan hunnit rösta 2 ggr sedan jag kom hem från London..;)
    Röstar varje dag fram till torsdag...både hemma o på jobbet..;)
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  7. Jag röstar för fullt, måste in idag igen!!! Trodde våren var på väg hos oss, men icke. Idag snöar det som bara den, fast det är bara blask.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Men oj vilket härligt väder ni har. Här bara regnar o blåser det, våren känns väldigt lååångt borta. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Härligt med vårväder! Nu har jag röstat på din blogg på Besökstoppen!

    SvaraRadera

Populära inlägg