Sidor

tisdag 17 februari 2015

Träning & en outfit...

Jag har gymmat och tränat på crosstrainern idag på jobbets lilla gym!!!
Känns lite som om jag har tränat på riktigt...
PW känns lite fjuttigt, när man är van att löpträna och styrketräna,
 eller full fart på längdskidorna i spåret.
Och det bästa av allt, det kändes bra i ryggen :) :)
Så nu vill jag smyga igång igen, och hoppas att tyget håller!!!
 
*
 
På planeringsdagen på jobbet i fredags så
hamnade man ju självklart i stans galleria på lunchen..
 Tur man jobbar hemma vanligtvis ;)
Fick med lite vårnyheter i ett par militärgröna cargobyxor i viskoskvalité
som Du hittar här
och en liknande top som du hittar här.
Topen var det Valentine-pris på fredags....
Perfekta kläder att strosa omkring i hemma, eller som för mig passar det att jobba i..
Lös & ledig outfit.
 
Jag har stl S på topen och stl 36 på cargobyxorna.



*

Ljuvligt mjuka cargobyxor med bred resår nertill.
Kommer bli perfekta till varma sommarkvällar...
 
*
Tisdagskram från Kate
 


 


12 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Perfekt jobboutfit! Snyggt men ändå bekvämt! Ser att du tänkt till med matchningen i bakgrunden också, kuddarna i fåtöljerna... ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint. Jag tittade så ögonen glödde igår men jag missade den rosa joggerskan i alla fall. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Hallå där!
    Va härligt att kunna dra i gång igen..;)
    supersnygga kläder!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Så skönt när man känner att känns okej för träning igen.Din outfit var kanonfin. Byxorna såg jättesköna ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Gud så skönt att ryggen verkar hålla! Vilken supersnygg outfit du hittat, riktigt genomtänkt. Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att ryggen känns lite bättre! Min stackars rygg börjar så småningom också kännas lite bättre. Jag kämpar på med min träning och har träningsvärk hela tiden hehe!

    Jättefin outfit! Och superfina bilder på dig!

    kram Malin

    SvaraRadera
  7. Härligt med träning :-)

    Snygg tjej.

    Kram N

    SvaraRadera
  8. Skönt att du kommit igång med träningen igen. Blev full i skratt men vi har exakt likadan tröja. Kul! Super snygga byxor till med. Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Snygga kläder , och ser supersköna ut;) kram Gunilla

    SvaraRadera
  10. Fina bilder på dig och din outfit! Skönt att ryggen håller. Kram

    SvaraRadera
  11. Skönt att vara igång med träningen igen, jag har verkligen legat på latsidan och det känns inte alls bra.
    Fina bilder på dig och snygg outfit.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Vilken snygg outfit. Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg