Sidor

måndag 14 januari 2013

Tillbaka till brunt..

Känner att jag går mer och mer tillbaka på färgskalan
 brunt på detaljer...
Tycker det är en mjuk, jordnära och behaglig färg,
och snyggt till vitt!
Bjuder på lite sovrumsbilder idag med bruna detaljer..!


*




Favorit sängkläderna är köpta här. Ser nästan ut som  mocca
i verkligheten!

*
Grattis till sonen R som fyller 25 år, och farmor som fyller 88 år idag!!

*
Jag har problem att kommentera inne hos Er andra bloggare... :(

*

Önskar Er en ny härlig vecka, kram Kate


18 kommentarer:

  1. Håller med dig att brunt är snyggt. Använder själv gärna bruntoner i min inredning.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag gillar också jordnära färger...det har jag alltid gjort...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Det är fint att blanda in jordnära toner... tycker jag också :)
    Jag har också haft problem att kommentar på vissa bloggar :(

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej hej. Håller med brunt är en fin accentfärg. Har brunt på en tavla bla. Jag såg att du hade kommenterat på mina silverburkar men vips så var kommentaren borta:( Hoppas allt är bra med dig. grattis till båda födelsedagsbarnen:).

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker om att ha något brunt till allt det vita och svarta!
    Var det problem hos mig med att kommentera?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Det är jättefint att bryta av med naturtoner till det vita. Har precis beställt gardiner som går i vitt,beige och brunt. Vilka fina påslakan, är dom lika sköna som de ser ut?
    Jag har haft problem att göra något på min egen blogg, det bara krånglar. Ha en bra vecka, kram Maggan

    SvaraRadera
  7. Japp, brunt är heeelt rätt ;)
    Coolt bäddset!
    Grattis till jubilarerna!
    Kramis/Maria

    SvaraRadera
  8. Gillar också brunt och jordfärger. Grattis till de dina. Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Så fint hos dig! Även här gillas brunt som en kontrast till det vita, och jag gillar verkligen dina snygga påslakan.
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Snygga sängkläder.
    Gillar ochså jordnära och naturfärger så här års, men här går det just nu mer åt vitt och grått.
    Som vädret ute ;)
    Ha en mysig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Snyggt! God fortsättning :-)

    SvaraRadera
  12. Så fint i ert sovrum! Brunt är en varm mysig färg.
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  13. Ja ibland behöver man bryta av med något mitt i allt det vita :)och som du säger en naturfärg som brunt passar jättefint till vitt :)Sängkläderna var ju såå mysiga :)ha de gott!

    kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Your way of explaining everything in this piece of writing is in fact pleasant, all be
    capable of effortlessly understand it, Thanks a lot.



    Here is my web-site ... friends-hood.com

    SvaraRadera
  15. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell
    and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.

    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!



    My web site :: Newport Beach catering

    SvaraRadera
  16. Härligt med brunt till ljust! Själv har jag brunt, ljust och turkosa detaljer!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  17. I have to thank you for the efforts you have put in
    penning this website. I am hoping to view the same high-grade blog
    posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog
    now ;)

    Feel free to surf to my webpage - Suggested Site

    SvaraRadera
  18. I have read a few good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
    I surprise how so much attempt you set to make this type of magnificent informative website.


    Here is my blog: click through the following website ()

    SvaraRadera

Populära inlägg