Sidor

torsdag 31 januari 2013

Vinterblek...?

Är spegelbilden vinterblek...?
Fy, tusan för denna tiden på året, 
skinnet är nästan åt den blåa nyansen...
Men..., de senaste vintrarna  använder jag
 Dove Summer glow som hudcreme, 
och ofta får jag frågan om jag solar.. Men det gör jag inte!
Tycker den är ett perfekt komplement på vintern för att få lite 
mer färg.
I och för sig är jag ute väldigt mycket varje dag och 
får extra rosor på kinderna, 
 men lite mer färg skadar inte!!

Köper min på ICA....
Man bör tänka på att smörja ut väl från ögonbryn, 
och mellan fingrarna...

Hmm, gillar inte bilder på mig själv.
Omålad och allt...

*
Hälsar Tina med bloggen, Home 2 Tiny välkommen som följare..!

*
Önskar Er en härlig torsdag!
Löpträning idag på min lediga dag,
 kram Kate






6 kommentarer:

  1. Ett bra litet hjäpmedel då:) fast dom vanliga brun utan sol brukar lukta så illa:)
    he en fin kväll..kramizar

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild och bra tips! Jag har också en brun kräm som jag gillar mycket! Ska testa denna också. kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Tack..bra tips, känner mig som en grå råtta. Men idag på jobbet sa de jag var brun/röd....men herregud..det var väl vallningar och klimakteriestoppjlus vad vet jag...
    Ha det gott
    Carina

    SvaraRadera
  4. Bara så himla bra tips.Kul att se dej på bild .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Tack vännen, blir så glad när jag kikar in här. Använder lite bus då o då för att mota bort det bleka i ansiktet. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Vilket bra tips, det tackar man för!
    Javisst är vi en häst familj, kanske vet du vem min bror är, Jan Brink han är känd inom dressyren.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Populära inlägg