Sidor

tisdag 22 januari 2013

Vad tycker Ni läsare...?

När jag sitter och läser runt bland alla andra bloggare så kan
jag bli lite tudelad vad det gäller att blogga om här på min blogg!
Ibland skulle jag vilja att den bara handlar om inredning och pyssel,
 ibland om mer träning och mat,
eller som den är nu, allround!!
Vad tycker Ni om att läsa om här hos mig?!
Skriv gärna en rad om vad Ni vill tycker!!
Även Ni "anonyma" läsare, lämna gärna en kommentar innan Ni går!!

Underbara vintersolens strålar, kämpar för att komma igenom skogen...
Ser nästan ut som om det brinner....


-Tittut Sixten Jr...!!!

*

Njut av tisdagen, kram Kate


10 kommentarer:

  1. Jag gillar att läsa din blogg för det du skriver är lite blandat.Det gillar jag.Härliga bilder.Ha en skön tisdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. En anonym läsare som nu inte är anonym längre, du har en härlig blogg precis som den är , lite av varje det gillar jag . Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar bloggar som handlar om lite av varje. Som din ;)
    Bara inredning, eller bara mode, blir lite trist tycker jag ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. När jag började blogga för två år sedan innehöll bloggen bara inredning. Jag tyckte att det var ganska svårt att uppdatera bloggen regelbundet då eftersom alla bilder jag publicerar kommer ifrån mitt hem. Även om man älskar inredning har man ju inte nya saker att visa JÄMT, därav lite knepigt. Dessutom har jag fem barn och kan inte ha det snyggt och stylat hemma jämt. Jag bestämde i höstas att bredda bloggen och göra den mer personlig. Besökarantalet ökade snabbt och jag fick många fler kommentarer än tidigare. Jag tror att mina läsare kände att jag visade mer vem jag är och vad jag har för åsikter.

    Det blev som en liten nystart på min blogg.
    Så mitt tips är att skriv om det som speglar dig. Kör inte med ett tema. Låt dig och din personlighet i så fall bli temat.
    Det blir mer intressant då.

    Blev visst en vääääldigt lång kommentar, men jag vet precis hur dina funderingar går. Jag har själv funderat i samma banor tidigare.

    Kram/Madame Edith

    SvaraRadera
  5. Jag har inte följt dig så länge men jag gillar det jag ser :)
    Förstår precis hur du känner har nämligen tänkt i samma banor...
    Det är tycker jag som Madame Edith säger.. svårt att ha nya saker och tiptop jämt.

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej..jag läser mycket inredningsbloggar, men håller med Madame Edith. Låt det spegla vem du är, har ju själv inte hållit på så länge och det tar ett tag att forma sig. Man vill ha inredning men ändå lite annat.
    Du är bra som du är och fina bilder!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  7. Det viktiga är att var en känner att det passar den som skriver. Personligen gillar jag mest bilder och då är inredning överst på min lista.
    Men fortsätt på ditt sätt, det kommer att bli bäst.
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Jag tycker också att det är bra som det är , annars blir det liksom inte du! / Kram från systra din.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar en "allt möjligt" blogg, kanske för att jag skriver om allt möjligt själv!! Jag tycker att det är mer personligt och även roligare!! Sen läser jag även bara bloggar som visar inredning, bara recept men en blandning är ändå bäst, tycker man lär känna person bakom bloggen då!!
    Så nu ska jag kika vidare här på din fina blogg

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Kate:s blandning är bra tycker Tant Bruhn, Fortsätt så

    SvaraRadera

Populära inlägg