Sidor

tisdag 24 februari 2015

Tips till Er med torr hud...

Kikar in en snabbis, lite sent så här på tisdagskvällen.
Åkte iväg efter arbetet slut och tränade med sällskap av yngsta dottern J,
på jobbets gym. Blev 1 timmes crosstraining och styrketräning.
Hemma igen väntade lilla Herr Larsson på en kvällsrunda, så innan
dusch tog vi en PW dessutom på 50 minuter...
Så efter sammanlagt nästan 2 timmars träning har jag nu landat i soffan,
trött och j-kligt nöjd!
 
Vissa dagar kan det ju bli en dusch två gånger om dagen, och den här årstiden
blir åtminstone jag väldigt torr av duschtvålen.
Skinnet nästan stramar  efteråt...
Så ett litet tips till Er som är lika mycket torrboll som jag:
Niveas dusch-milk
 
Lite mystisk är den att använda, för den löddrar inte,
och när jag torkar mig så baddar jag kroppen med badlakanet.
Tycker även att den tar bort make up lätt,
samtidigt i duschen..
( OBS.. Inte sponsrad av Nivea.....)
 
*
 
Det ser bra ut, men Ni får gärna fortsätta hjälpa rösta fram mig ända till mål på
Besökstoppen....  :)
 
*
Nu är det strax sängläge, trots att ledig dag väntar imorgon...:)
 
Tisdagskram från Kate
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Jag blir trött bara av att läsa hur flitig du är......Jag som älskar doften av Nivea och är en torris, den måste jag prova. Ha en fin dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag kör någon eko variant och den löddar inte heller, någon gift produkt som kanske är borttagen ;-)
    Ja i denna årstid behövs verkligen goa krämer
    Skönt med ett rejält träningspass

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Visst blir kroppen torr nu men jag är dålig på att smörja mycket bättre på sommaren... Kram Suss

    SvaraRadera

Populära inlägg