Sidor

fredag 27 februari 2015

Veckans vinnare av Beökstoppen....



 
Veckans vinnare av Besökstoppen,
tack vare Era fina röster på mig!
Så jag tackar och bockar för Er hjälp och bidrag till detta.
Så kul att bli uppskattad för min blogg, det värmer gott i hjärteroten!
Nu önskar jag de nya nominerade ett varmt Lycka Till...
 
Fotot har Besökstoppen själva valt ut...
 
 
*
 
Så var det fredag igen... Dock en hektiskt sådan arbetsmässigt.
(arbetar i vår gemensamma grupplokal idag)
Flera kollegor ligger nerbäddade, och några är sportlovslediga.
Så när aftonen inträder hoppas jag att resten av min familj, som är lediga,
har dukat fint med levande ljus, och att en suveränt god kräftsallad & bubbel serveras, 
när jag öppnar ytterdörren och stiger in på den röda mattan...
En dröm...??
Förmodligen....
 
*
 
Men jag önskar Er en härlig fredag,
med  eller utan drömmar!!! ;)
 
Fredagskram från Kate
 
 
 
 


12 kommentarer:

  1. En härlig fredag önskas dig också och Grattis till vinsten på besökstoppen och även till det lilla barnbarnet. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Roligt att du vann, kära kusin.
    Stor kram till dig <3

    SvaraRadera
  4. Grattis...vad roligt! Det är du värd. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis till dig som vinnare på besökstoppen. Det är du värd. Önskar dig en fin helg.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Tjohooo för dig! Det är du verkligen värd!

    Kul och fira ordentligt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis fina du! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så roligt att du vann! Grattis!!!
    Önskar dig en toppenfin söndag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Stort GRATTIS vad roligt !
    Fin söndag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten! Jag födde barn istället, så hann inte rösta mer än en gång, men det verkar gått vägen ändå :)

    SvaraRadera
  11. Stort GRATTIS till vinsten, den är du så väl värd!
    Hoppas din helg blev riktigt bra!
    Kram på dig fina du!
    /Maria

    SvaraRadera
  12. Så kul, och ett stort grattis till dig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Populära inlägg