Sidor

lördag 14 februari 2015

Jobb, jobb, jobb & after work.....

Slutet av veckan har bestått av jobb, jobb, jobb
då kollegor ligger sjuka.
Det har blivit låååååånga arbetsdagar. Torsdags resulterade
i ganska exakt 14 timmars arbete, utan rast...
Japp , jag vet vad reglerna säger, men dagbarnvårdarna är ett undantag.
Vi får jobba så länge utan rast.... Kanske därför man blir trött i huvudet ;) ;)
Landade i soffan väl hemma sent på kvällen, intog en stor kopp latté,
för att sen plocka ihop och ladda för fredagens arbete.
Så igår hade vi en planeringsdag på jobbet, som avslutades med en After Work
med några härliga kollegor.
 H&M...
 
Gårdagens outfit...
En riktigt cerise, mer cerise än bilden visar, stickad tunn top.
Tokgillar nederkantens spets på den...
Till den hade jag bara ett svart linne under och ett par svarta Molly jeans...
Bekvämt och avslappnad outfit, vilket jag gillar!
 

 
*

Halsbandet från Deseos.

*
Önskar Er en fin
Alla Hjärtans Dag idag!

*
Kram från Kate


10 kommentarer:

  1. Men jisses vilket arbetspass, hoppas verkligen du får en lugn o skön helg med massor av vila. Snygg som tusan måste du varit igår i den läckra tröjan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Oj vilket arbetspass, jobbade själv så många timmar några dagar i veckan, men jag hade mina raster i alla fall. Du får vila och ta igen dig i helgen, och bara njuta av ledigheten. Kramizz på <3 dagen/Laila

    SvaraRadera
  3. Men oj, hur kunde det bli så långa pass? Hur länge har ni "öppet" hemma hos er? Jag har för mig att vi hade 6-18?
    AW, så mysigt. Snygg outfit också.
    Hoppas du får en riktigt fin och skön alla hjärtans dag!
    Själv är jag däckad i feber..... :(
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Hua vilken lång dag. Härlig färg på toppen och jag gillar verkligen spetsen jag med. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Förstår att du landade gott i soffan :-)
    Skönt att avsluta veckan med en trevlig aw!

    Hoppas att du haft en fin alla hjärtans dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Hoppas du fick en trevlig kväll! Underbar färg på din tröja! längtar efter färg nu. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Roligt med after work. Hoppas ni hade en mycket trevlig kväll. Och vilken härlig tröja.
    Kram finaste kusin <3

    SvaraRadera
  8. Låter som en tuff vecka! Tur att det blev lite aw.

    Vilken fin outfit!
    Kram från Malin

    SvaraRadera
  9. Oj, det där lät tufft. Men kul med lite after work.
    Snygg tröja och halsband.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Det låter verkligen inte nyttigt att jobba så. Riktigt snygg tröja. Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg