Sidor

fredag 20 februari 2015

Freeedag & nominerad till Besökstoppen

Här ringde klockan 04.45....  Man kan ju lätt påstå att jag mer än gärna
legat kvar i sängen under täcket ett par timmar till... utan problem!
Men, arbetet kallar så det var bara att hasa ur pyjamasen och starta dagen...
Dessutom är det ju faktiskt FREDAG igen...
Veckans bästa dag (även om den startar i ottan..)!!
 
Dagarna blir ju bara ljusare och ljusare, solen värmer , när den väl tittar fram,
och vilket den visst tänkt göra åtminstone på söndag :)
Och kan Ni tänka Er...?!
Jag är nominerad till veckans blogg på Besökstoppen, så nu får
 Ni gärna hjälpa mig hela vägen fram till mål!!!
 
Bjuder på Ljusets bilder idag. Äntligen börjar det vända...
Soluppgången, vid sjön... Vackert så det förslår!!
 
 
*

 
 
 *
 
Rosa bubbel & vitt alkoholfritt bubbel. Båda från systembolaget!!
 
Det måste ju firas med lite rosa bubbel i dag, både att
det är veckans bästa dag, fredag,
och att få fira nomineringen till  Besökstoppen!!
Så snälla, hjälp mig ända fram nu, även alla Ni anonyma läsare
som bara kikar in, Ni är många faktiskt!!!
Klicka HÄR så kommer Ni direkt dit,
och skrolla ner en bit till röstningen...
TACK !
 
*
Önskar Er en riktigt härlig fredag,
kram Kate
 


9 kommentarer:

  1. Hittade dig på besökstoppen. Trevlig blogg med fina bilder. Kommer med all säkerhet kika in igen.

    SvaraRadera
  2. Röstat och klart :) ja det är så härligt m ljuset och i morse kvittrade fåglarna så det hördes ända in i köket :) ha en fin fredag ! , själv ska jag till doktorn med mitt tjocka knä :( kram Anna

    SvaraRadera
  3. Såg att du var med där, jag röstar väl varannan gång på dig har lovat Cat också. Fniss! Rosa bubbel är min favorit. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. 04:45 då sover man ju nästan som bäst, förstår du inte ville gå upp :(
    Vackra bilder och gott med lite bubbel, man skall alltid hitta något och fira! :)

    Jag har lagt min röst på dig (hitta hit tack vare det faktiskt)

    SvaraRadera
  5. Rosa bubbel är aldrig fel på en fredag. Min röst är din på besökstoppen ♥

    Hoppas du får en underbar fredagkväll

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Japp var inne och la min röst på dig ;) rosa bubbel är så gott.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Självklart har du min röst, söta kusin.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Har röstat såklart.... Och stort grattis till barnbarnet, mycket att fira nu. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Fantastiska bilder! Vintern är verkligen vacker när solen tittar fram och det gnistrar i den vita snön. Här har vädret lite svårt att bestämma sig, det är regn och snö om vartannat, men det är ju inte mycket att göra åt, mer än att passa på att njuta när vädret är på gott humör.. =)
    Nu har det röstats, hoppas du tar hem vinsten! =)
    Ha en fin helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera

Populära inlägg