Sidor

torsdag 8 augusti 2013

Halle Berry och jag....

Få kvinnor är så vacker som Halle Berry....
Så därför tänkte jag, att om jag tar med mig en bild
 till frissan på henne, så kan väl hon fixa till mig så jag blir så där magiskt
filmstjärnesnygg som Halle Berry. Lite exotisk, förtrollande vacker och med ett bländande leende... Precis så bad jag om att få bli förvandlad!!
Frissan, lovade att hon skulle göra sitt bästa, men hon kunde inte garantera
att det skulle bli spegellikt... trots sin proffesionella utbildning!!
- Och minsann så.... Nej, det funkade inte alls!
Jag tog med mig bilden hem och drömmer vidare,
 med en ny kortklippt frisyr... *skratt*
 
Vackra Halle Berry
 
 

Kortklippt blev det och drömmen lever vidare...

 
*
 
Går att variera frisyren om man vill, beroende på humör!!
 
Innan besöket...
 
 


12 kommentarer:

  1. Superlikt tycker jag!
    Har bara hunnit med att använda de nya skorna en gång än ;-) kramis

    SvaraRadera
  2. Tycker det finns många likheter mellan dig och Halle Berry, så frissan var ju superbra. Undrar om jag ska ta med en bild och gå till henne också hi hi. Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det blev väl likt!
    Tycker det blev himla fint, det är inte många kvinnor som ser bra ut i kort frisyr.
    Ha en fin fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev! Önskar ibland att jag hade mod att klippa av mig håret, det är så snyggt med korta frisyrer.
    Önskar dig en fantastisk helg med massor av sol!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Blev ju kanonsnyggt .Önskar dej en mysig fredag och skön helg fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Du är ju för kul du. Du är ju jättesnygg i den där frissan.:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Skitsnyggt, och det blev väl likt. Har haft kort hår i hur många år som helst, men nu försöker jag spara, tar ju evigheter. Får se om jag står ut, haha, slutar alltid med att jag klipper av det.
    Ha en underbar helg ! Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Wow vad snygg du blev i den frissan, tycker mig se en hel del Halle i dig. Ha en mysig fredag vännen. KramisarTina

    SvaraRadera
  9. Johoodå! Det blev ju visst likt! Men du måste le lite också! ;-) så där som Helle, det är det enda som fattas.
    Kram o ha en underbar helg!
    Judita

    SvaraRadera
  10. Tänkte säga precis som Judita... Det är likt, men du måste le! Då är saken klar! Du är jättefin, men du ser för allvarlig ut ;) (OBS! ingen kritik! ) Du passar super i kortklippt! Inte alla som gör det.
    Tack för fina ord om bilderna vid Ulva kvarn. Men det är inte jag på sista bilden, det är faktiskt yngsta dottern ;) :)
    Ulva kvarn är jättemysigt! Gammal kvarn som de har krog och café i. Intill finns en liten hantverksby med röda hus. Rekommenderar ett besök om du har vägarna till Uppsala :)
    Kram och ha en riktigt fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  11. Det blev ju kanonfint! Jag ser en klar likhet och det skulle vara ännu mer likt med ett bländande leende :)

    Önskar dig en toppen helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Du blev jättesnygg i håret, fin frisyr!
    Kram viktoria

    SvaraRadera

Populära inlägg