Sidor

fredag 30 augusti 2013

Vilken barstol...?

Fredagskänslan infinner sig så där härligt skönt i kroppen,
vetskapen om jag har ledigt i 4 dagar gör inte saken sämre.
Dessutom fixades både helghandling och veckostädning igår kväll efter jobbet.
Så trots den tidiga timmen sitter jag nu uppe på lediga dagen
 och softar med kaffekoppen och letar barstolar till köket.
Dom vi har nu, har definitivt gjort sitt.
Finns en hel del att välja på. Billigt och dyrt, fasta eller snurr...
Har  ju köksmöbler i ek, så de kanske ska matcha dom...
 
                   Dessa barstolar står på plats nu, helt utslitna.  Köksmöbler i ek skymtar i förgrunden...



 
*
 
IKEA Dalfred ca 500 kr

 
Jysk  Alpine, ca 500 kr

 
Artwood  Cooper, ca 9500 kr
 

 
Artwood Hartford Kubu, ca 1800 kr
 
*
 
Djungeln av barstolar är stor...
 
*
Önskar Er en härlig fredag, kram Kate
 

 

8 kommentarer:

  1. Vilket fint kök ni har! Den svarta från Ikea eller den vita tycker jag passar köket bäst! De andra är fina med den i läder från Artwood är APTUNG!
    Önskar dig en finfin fredag!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  2. Halloj! Snyggt kök ni har,hade nog valt nåt liknande igen..Annars fastnade jag direkt för
    Artwood Cooper ursnygg! men något dyr:) Önskar dig en härlig fredag..kramiz

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog satsa på några liknande som ni har nu..
    ha en bra fredag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kök ni har, de svarta från Ikea är snygga tycker jag och bra pris också!
    Tack för fina tips om mitt kök, jag tror jag börjar med att byta skåphandtag, det blir nog stor skillnad då!
    Ha en toppenfin fredag!
    kramar viktoria

    SvaraRadera
  5. Vilket himla fint och underbart kök ni har !!!! Jag hade nog valt något liknande som ni har nu .Ha en härlig fredag fina du mys och njut .Kram Rita

    SvaraRadera
  6. Artwood är aldrig fel.
    Önskar dig en härlig helg
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Jag gillar ju Artwood, som vissa ovan ;-) men det måste ju kännas rätt tillsammans med övriga möbler. kram N

    SvaraRadera

Populära inlägg