Sidor

torsdag 22 augusti 2013

Morgonstund...

Att ligga kvar i sängen och lyssna när de andra familjemedlemmarna gör sig klara för att åka iväg på morgonen, medan jag ligger kvar under täcket och myser.
Att tassa upp i nattskjorta och raggsockor, njuta av morgonkaffet i tystnaden uppkrypen i soffan och se solstrålarna leta sig in...
Känslan av att veta att det är min lediga dag med absolut ingenting inbokat i agendan...
Kan dagen starta bättre..?
Tror inte det... :)
 
 
*
 
 

 
 
*
 
 
 
Kan bli sittande länge och bara fundera och njuta...
 
 
*
Fick ett mail igår som jag inte trodde var sant!!!
Men törs inte gå ut med det förrän jag vet att det verkligen är så...på riktigt!
Lilla jag fick en förfrågan.... jisses
 
*
Önskar Er en magisk dag idag,
kram Kate
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Jag blir ju INTE ETT DUGG nyfiken! Så härligt att få bo kvar i soffan en stund så där på morgonen, det är nog bland det bästa som finns!
    KRAM och njut av din lediga dag! Judita

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt med en egen ledig dag!

    Vad spännande och kul med förfrågan!!! Ska bli kul att höra vad det är! Tjoho jag håller tummarna för att det blir av!

    Njut av din dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Älskar sådana mornar också. Jag fick också ett mail igår som jag höll på att missa. Kanske samma som du!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Blir inte alls nyfiken.....ska bli spännande att höra vad du har på G. Bland det bästa som finns, ledig dag utan något planerat, bara få njuta av en kopp kaffe o bara vara. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Nu blir man ju super nyfiken.
    Mysig morgon du har haft, låter jätte skönt.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Härligt med ledig dag och att få starta morgonen i sin egen takt.
    Spännande med ditt mail, så nyfiken jag blir =) Hoppas det blir som du önskar!
    Önskar dig en fantastisk helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Sådana mornar är ljuvliga. Visserligen är jag aldrig ensam hemma men det händer att jag tassar upp före alla andra och bara njuter av min ensamhet i soffan i sällskap av en kopp kaffe. =)
    Spännande med mailet, hoppas det är på riktigt oavsett vad det är.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Populära inlägg