Sidor

onsdag 14 augusti 2013

Att vara insnöad...

Nog för att jag gillar vinter och snö, men inte redan. Det är bara augusti än
och jag vill nog att sommaren ska vara länge till...
Nu var det ju inte vinter-snön jag hade i tankarna, utan smyckena från SNÖ...
När jag var med dottern i en juvelerarbutik  för ett tag sen
så hade de en monter med SNÖ.
Det fanns väldigt mycket fint, dessutom var det halva priset.
Och där minsann satt det och ropade på mig, armbandet..
- Kom och ta mig!!
Och naturligtvis, snäll som jag är, så lät jag det följa med mig hem
 i en svart satinpåse!
Att det sen passade som handen i handsken ihop med det nyinköpta
 halsbandet gjorde ju inte saken sämre ;)
 
 
*

 
*
Tack alla fina Ni som kikar in här hos mig!
 
Kram Kate
 
 


12 kommentarer:

  1. Åh, vilket snyggt armband! Ja, skärp och halsband med, för den delen!
    Ja, här vet föräldrarna 2 mån innan vilken dag plan.dagen är, och vi fixar omsorg om någon behöver. Just vi har nog inte hört ngt klagomål, heller ;) :)
    Jo du... det vor ett hus att ha förskola i! ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Vilket fint armband passade perfekt till halsbandet och skärpet..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. GOSH!! Så jädrans snyggt!
    Perfekt kombo!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  4. Vilket snyggt armband..så fint alltihop!
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  5. Ååå...snyggt som attan!...passar perfekt med halsbandet!
    Natti kom just hem från jobbet..
    C

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Jag gillar också SNÖ ;) kram Suss

    SvaraRadera
  7. Himla läcker kombo ! Passar ju perfekt med både halsbandet och skärpet .Ja Snö har mycket fint .Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Kakan i inlägget innan lät inte fel. Det får vi nog allt testa, har ju en hel del vinbär....även om en liten trollunge jobbar hårt för att plocka av alla ;)

    Så kul och fint det lät. Visa gärna bilder på "lek-rummet", antingen här eller i den andra bloggen. Vill ha en spis till Stellas rum med, så bli en hel del blocketspanande om nätterna när Ebba ändå ska äta ;)

    Ha en härlig torsdag och trevlig helg. Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Meen vad fint det var! Du gjorde helt rätt som lät det följa med dig hem:) Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Klart att det snygga armbandet ropade på dig o ville följa med hem. Kombon är ju ursnygg. Ha en skön kväll vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Det var riktigt snyggt! Ha en fin kväll :-) kram N

    SvaraRadera
  12. Å så snyggt! Det där är helt klart bästa sortens snö.. =)
    Tittar in för att önska dig en fantastisk helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera

Populära inlägg