Sidor

tisdag 15 mars 2016

Lite bättre än värdelös...

Då var det dags att ta tag i nästa utmaning !
Efter kortvasan bestämde jag mig för att försöka mig på en klassiker,
tjejklassikern som är en kortare variant.
Skidor är ju liksom lite mer min grej, mot vad som komma skall...
Det är nämligen dags att börja ta tag i simningen - Vansbrosimningen!!!
Och tyvärr så är det så att jag är helt kass på simning.
Det är absolut inte min kategori av sportutövning, milt uttryckt...
Så idag begav jag mig till stadens badhus för ett första träningspass, inomhus.
Tror det var mitt livs första 1000 m simpass,
och jag var mycket nöjd med dagens insats,  och då jag varken kan crawla eller dyka
så får det bli bröstsim, hela vägen!
Efteråt kände jag mig lite, lite bättre än värdelös - faktiskt!!
 


Bilder lånade från nätet..
 
Några små inköp inför utmaningen ska införskaffas,
dock inte armpuffar... skratt*
 
*
Tisdagskram från Kate


6 kommentarer:

  1. Önskar jag var hälften så tuff som du. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Go for it ! Respekt ! Härligt med modiga och tuffa tjejer :D Det där fixar du...;)

    PS. Tack för tipset om dina ägg :D Jag hade ingen aning om att vi har fått en ny butik i "stan" Vad roligt ! :D Är lite osäker på var den kan ligga bara men får väl googla då gamla Statoil inte säger mig nåt ! Hahahaha....Kram DS.

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken tur att du klarar dig utan armpuffar :)
    Jag tycker du är grym !!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken grej du ger dig på. Önskar dig all lycka till. Du får väl fixa en våtdräkt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Vilken kvinna du är! Tufft med tjejklassikern. Heja dig!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Du är ju helt otrolig vännen <3 Heja heja säger jag, stor kram och njut av fredag :)

    SvaraRadera

Populära inlägg