Sidor

onsdag 30 mars 2016

Vårinspiration...

Satt och kikade runt på nätet, och blev inspirerad av alla
ljuvliga vårnyheter till garderoben.
Så nu är jag i stort behov av en lott... typ
"Plötsligt händer det..."
 
Just den här butiken har massor av kläder / boots i min smak,
och till hyfsat bra priser anser jag.
Så bjuder Er nu på collage av vårinspiration
från den HÄR webbsidan.
Inlägget är inte sponsrat...
 

*

 
*
 
 
*

 
*
 
 
*
Var det något av dessa Ni gillade?
 
 
Onsdagskam från Kate
 
 
 



8 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Den grå jackan blev en klar favvo!

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Woow, det fanns mycket snyggt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Så himla mycket fint du visar vännen :) Så skoj med nytt till garderoben. Kram och hoppas du mår fint <3

    SvaraRadera
  4. Å så mycket fint! :)
    Ni blev jag sugen på att shoppa!
    Önskar dig ett riktigt fint veckoslut.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Så mycket snyggt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint.... Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Så mycket snyggt, jag gillar allt ;)
    Den grå kavajen har jag och kommer nog köpa dom rosa byxorna.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Populära inlägg