Sidor

fredag 4 mars 2016

Enorm längtan just nu....

En grå morgon och ett lätt snöfall utanför fönstren,
vaknar jag upp  till denna fredag morgon.
Men har i alla fall fått sovmorgon idag och börjar inte förrän klockan 9!
Det är lyx på högsta nivå i arbetssammanhang...!!!
Ska även tillbringa dagen hemma hos min kollega idag,
och vi tar med oss våra barn för en fredagsfika på nya servicehuset.
Fredagsmys för barnen... och dom vuxna :)
 
 
Just nu längtar jag galet mycket efter varma sköna sommarkvällar...
Kvällar då vi kan ta med oss vin & ost till  vår brygga
och känna vinden fläkta på den solvarma kroppen,
och när solen går ner få svepa en tröja eller en pläd över axlarna
och se solen gå ner på andra sidan sjön... 
 
 
*
 
 
*

Längtan är enorm just nu...
 
Längtan finns också efter min älskade pappa som skulle fyllt 75 år idag,
och som lämnade oss alldeles för tidigt... endast 54 år gammal <3
 
 
 
*
 
Tills dess önskar Er en skön fredag,
kram Kate
 
 


8 kommentarer:

  1. Ja, visst längtar man galet mycket till lite go'a dagar nu. Här var det alldeles vitt ute när man tittade ut i morse :( Vill inte mer nu.
    Bamsekram till dig, fina kusin
    Petra

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också galet mycket.....aer jag ser ljuset haha. Önskar dig en fin fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Fin bild på din pappa! Orättvist o grymt att gå bort så ung. Han var Bara ett år äldre än jag! Längtar efter sommaren jag också. Solen ger så mycket energi.

    Trevlig helg o kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också till sommaren och varma dagar. Ha en fin helg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Tror alla längtar efter sommar och sol nu. Förstår din längtan efter din far. Vet hur mycket längtan man kan ha efter föräldrar som lämnar alltför tidigt.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder. Längtan efter sommaren blir ju ännu större när jag se de. Förstår att du saknar din pappa. Kram

    SvaraRadera
  7. Ja jisses vad längtan är stor nu efter vår, sol och värme. Ja längtan är stor efter en saknad förälder. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Ja, nu längtar man alldeles enormt efter sommarkvällar... Våren är nog snart här snabbare än vad man tror. Och det ska bli riktigt skönt. Kram och fin ny vecka.

    SvaraRadera

Populära inlägg