Sidor

lördag 12 mars 2016

Nätt klänning..

På sportlovet var jag och döttrarna tillsammans med min allra käresta syster
 ner för lite shopping & fika i centrum,
och sprang då på en liten nätt klänning och bara var jag.
Så den fick följa med hem...
Gillade skurningen, materialet och färgerna.
För att inte tala om priset - nästan gratis!!!
Så ikväll på "tjejmiddagen" ska den få premiäras...
För ikväll väntar en massa skratt, allvar, lite skvaller och säkerligen
hiskeligt god mat & dryck till sena kvällen...!

 
*
 
Klänningen finns att köpa här.
 
Dags att lacka lite naglar innan det ska svidas om ...
 
*
 
Lördagskram från Kate
 
 


2 kommentarer:

  1. Ursnygg klänning som jag bara kan tänka mig sitter som en smäck på dig. Tjejkväll kan inget annat än bli tokrolig. Fin söndag till dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Nästan gratis plagg gillas....snygg! Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg