Sidor

söndag 21 oktober 2018

Inget Sthlm maraton, och inget vasalopp, men......

 
 
 
 
Bild lånad från Idre Fjällmaratons fb sida
 
Min egna utmaning blir varken Stockholm maraton
eller något vasalopp, men...
Jag ska pröva på att springa ett trail-lopp i 2 XU Idre fjällmaraton i augusti...
Det blir löpning på stigar, spångar, slalombackar i en alldeles fantastisk natur.
Jag och sonhustrun gör premiärloppet på kortaste sträckan, 12 km..
 
Som jag känner just nu är att jag inte ska jaga tider utan jag ska
försöka att bara njuta av loppet...
Som sagt, som jag känner just nu innan tävlingsmänniskan har snörat
på sig löpdojjorna... skratt*
 
Jag känner mig taggad och laddad ändra från tårna på denna helt nya löpgren.

Bild lånad från Idre fjällmaratons fb sida
 
 
Nu har jag ett mål för min träning, och jag känner att jag behöver lägga in
 mycket mer intervall för att bygga upp löpningen att bli bättre.
Styrkepass kommer också att ökas i antal.
Så nu har träningen startat...

 
*
 
Kraam Kate
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Men va häftigt, låter superroligt. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Woow, så kul och kämpa på.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Populära inlägg