Sidor

torsdag 4 oktober 2018

Ett andningshål...


Detta ställe är min favoritplats och ett andningshål en ledig dag.
Ett gammalt kalkbrott fyllt med vatten...
En fantastisk vacker plats att bara stanna upp på, njuta av tystnaden och lugnet,
bara jag och min bästa fyrfota vän & ständiga skugga...


*

*

En tyst bästa vän som njuter lika mycket som mig, en god smörgås
( enda gången jag äter smörgås tror jag..)
hett kokkaffe i min kåsa är allt som behövs...


*

*

Idag är jag ledig, så nu ska vi bege oss ut på denna tur,
jag och min bompis..

Vad gör Ni på Er lediga dag/dagar..?!

*
Kraaam Kate




1 kommentar:

  1. Jag söker mig oftast till havet när ag är ledig. Det ger mig lugn och ro i själen. Din plats var mycket vacker och rogivande.
    Ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg