Sidor

torsdag 2 februari 2012

Semlor

Kan ju börja med att säga att idag känner jag mig mörbultad i hela kroppen efter min vilodag igår..
Ljumskar och lår är alldeles stela och ömma efter skidturen, och armarna är inte vad dom brukar vara.. Fick rida en unghäst igår på lektionen som var som ett laddat krutpaket...jisses säger jag bara!

Min kära man kom hem med underbart goda semlor som vi mumsade i oss till eftermiddagsfikat!! Det är så gott med semlor att jag skulle kunna äta en varje dag. Tycker nästan att den skulle finnas med på kostcirkeln av vad man bör äta varje dag!!!!! Men det vill tyvärr inte min figur att jag ska göra..*skratt*, så jag får nöja mig med att äta någon då och då!!




Ha en bra dag och ta hand om varandra!!! Kram Kate

3 kommentarer:

  1. Vad gäller träningsvärken... I know the feeling ;-)...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahhhh, det är fruktansvärt....:0 *skratt*!!!!

      Radera

Populära inlägg