Sidor

måndag 7 december 2020

Kokostoppar med saffran...

 


  Det blev en 10-poängare...

Jag gjorde om receptet lite bara, och tog sötströ istället för socker,

och tillsatte en påse saffran i smeten.

Det blev gudomligt gott..

Pudrar lite florsocker vid servering, mest för syns skull!


*


 Oj, vad helgen gick i ett rasande tempo.

Jag inhandlade lite julklappar, och tanken är sen 

att jag ska hinna sy till mina dagbarn...

Jag upprepar:

- Det är min tanke...

Sen är det ju där med tiden.

Den är inte alltid på min sida.. 

Långa arbetsdagar och ingen ledig dag den här veckan 

när en kollega nu har en semestervecka.

Men nu kör vi måndag - jobb - och sen blodgivning till kvällen.


Önskar Er en ny fin vecka!

*

Kraaam Kate

1 kommentar:

  1. En sådan där till kaffet skulle sitta fint nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg