Sidor

lördag 5 december 2020

En riktig vinter... Minns ni?



Längtar man inte efter detta så säg...

Den här arkivbilden är från 2012 / 13.
Det var det året snön kom redan i oktober och blev kvar till året där på. 
Alla fick skotta av sina hustak från snömassorna..
Tror aldrig jag åkt så mycket skidor, och ända till april dessutom.
Jag tar gärna en sån vinter till... 
En riktig vinter !!


*


*


*


 Så i väntan på den vita snön så får vi njuta av arkivbilder,

tända en massa ljus inomhus och inte låtsas om
 hur det ser ut på utsidan..

*
Kraaam Kate

6 kommentarer:

  1. Ja, hualigen vilken vinter det var. Då kunde ingen klaga på att snön inte låg kvar.
    Du hade en fråga och jag tror jag gick in på layout och där öppnade jag upp fliken main och ändrade där hur jag ville ha det.
    kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för Din hjälp Carin, men någon flik med main hittade jag inte, tyvärr...
      Kraaam Kate

      Radera
  2. Minns inte att vi hade så lång vinter det året...? Jag har säkert förträngt det haha... jag gillar INTE långa vintrar med mycket snö... det räcker gott om det kommer snö till Lucia typ, och så kan det väl ligga februari ut, typ. Alldeles lagom! ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns det bara för att det var då maken blev sjuk... och jä*ligt kallt var det!
      Ha ha ha, snö vill jag ha, hellre än allt det här blöta, gråa och ruskiga vädret.
      Önskar Dg en ny finfin vecka, kraaaam Kate

      Radera
  3. Härliga bilder och ja sen detta grådask som råder utomhus just nu. Såååå trist och mörkt! Kan vi få en vit jul i år?? Tvivlar men men...
    Ha en skön 2:a advent nu!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi önskar oss en riktigt vit jul, precis som det ska vara!!
      Kraaam fina Titti

      Radera

Populära inlägg