Sidor

söndag 23 mars 2014

Som ett färgsprakande fyrverkeri...

Ingen grind blev byggd i helgen, men ett par toastolar
blev utbytta, var av vi lyckades spräcka porslinet
på den ena nya stolen mot klinkergolvet/väggen,
och fick slänga den nya och sätta tillbaka den gamla stolen.
Men det är en annan historia....
 
Är riktigt sugen på ett par nya löparskor,
och mina favoriter bland alla märken är Asics.
Dom passar min fot, löpsteg och är lätta.
Hittade dessa härligheter, som är specialtagna för triathlon
med sämskinn i bakkappan, och man ska kunna springa utan strumpor
utan att få blåsor.
Visst blir man glad bara av att se dojjorna,
som ett färgsprakande fyrverkeri....
 
*
 
 
*
 
 
 
*
Helgen är redan över,  men den har bjudit både på vila, träning
och umgänge med nära & kära
och fått en hel del gjort.
 
*
Söndagskram från Kate
 


1 kommentar:

  1. Oj, ja de var verkligen som ett fyrverkeri! Man blir glad av dem!
    Jag ler lite för mig själv när jag läser ert toalettdrama... exakt detta skulle kunnat hända här hemma med ;)
    Njut nu av en ny fin vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Populära inlägg