Sidor

söndag 9 mars 2014

Hjärtefest och tacksamhet

1 år har gått sen den mörkaste mardrömmen drabbade vår familj...
Natten då änglarna stod på vår sida...
Att ljuset återvände till oss...
 
 
Det firade vi med en Hjärte-fest igår som jag ordnat i smyg för maken.
Känner en enormt stor tacksamhet till
alla nära & kära som kom och firade kvällen med oss.
Det blev väldigt mycket tårar och väldigt mycket skratt.
 
Överaskade även min man med nya vigselringar denna dag.
Men inte med bröllopsdagens datum, utan med inskriptionen
 
" Min för evigt"
9/3-2013
 
Det är inte ofta jag ser min man gråta...
 
 
*
Berätta för Era nära & kära hur mycket Ni
älskar dom.
Allt kan ändras på en sekund...
 
*
Kram Kate
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Ja man ska vara rädd om alla i sin närhet! Skönt att änglarna var på er sida!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Å herregud... jag vet inte om jag kan skriva....i alla fall kan jag inte prata för klumpen i halsen är jätte tjock och tårarna bara strömmar ner för kinderna!
    Ja tänk vilken mardröm det där var och vad otroligt fint gjort av dig att uppmärksamma det. Att fira livet i stället för att försöka glömma. Å ringarna...åååååå Kate... ååå så fint gjort!
    All kärlek till er!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Så otroligt fint gjort, förstår att din make grät, tårarna kommer här också.
    Jätte vackra ringar och tårtan ser smarrig ut ;)
    Ta hand om er !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Så himla fint gjort! Din man känner säkert en lika stor tacksamhet att ha en så fin och omtänksam fru! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig fest det måste varit! Så omtänksamt och gulligt av dig! Oh så fina ringar, vi har planer på att byta ut våra oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så vacker och rörande. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Fick tårar i ögonen bara jag läste och såg vad du gjort. Han måste ha blivit helt mållös!

    Hoppas ni fick en fin kväll bland nära och kära.

    Kram
    Helen
    http://www.vitaestilo.se/

    SvaraRadera
  8. Så fint! Och vad skönt att allt tillslut gick bra för ett år sedan. Ja, allt kan verkligen sättas på ända på kort tid. Min pappa dog för snart 2 månader sedan, helt plötsligt utan förvarning. Och man lär sig att försöka vara tacksam för de man har i sin närhet. Man vet aldrig hur länge. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Helt underbart tårarna bara trillar när jag läser .Så himla vackert och rörande .Så himla fint gjort Kate ,Hoppas kvällen blev kanon ! Kramar Rita

    SvaraRadera
  10. Gud vilken fin sak att fira! För det är ju verkligen något att fira. Och vilka fina ringar med en fin betydelse.
    verkligen vackert och vad mycket kärlek i hela inlägget.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Populära inlägg