Sidor

måndag 24 februari 2014

Garderobs-klenod

Jag brukar skratta åt min kära syster, för hon är fenomenal på
att spara saker.... i åratal. Dessutom brukar sakerna ligga
 kvar i sin orginalkartong.
Ibland är det ju riktigt bra, för då kan man ju vända sig till henne när något blir
 modernt igen, för oftast så har ju hon det sparat... :) 
 
Men en garderobs-klenod har jag faktiskt hållit på alldeles själv,
 och det är den gamla Levis jeansvästen.
Jeans blir ju liksom aldrig omodernt, utan håller sig år ut och år in.
Och just idag var det så pass varmt ute att den gick att använda
med en lite tjockare tröja under.
+ 9 grader varmt ute idag, och det var vår i luften!
Härligt!!
 

 
*
 
 
 *
 
*
 
Jeansboots från Ellos
 
*
Har Ni g(l)ömda klenoder i garderoben..?!
 
*
Måndagskram från Kate
 

7 kommentarer:

  1. Det har varit ett helt underbart väder idag, det var en så mycket lättare måndag än jag trodde det skulle bli. Apropå jeans västen så är det ibland bra att spara.....Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Nej precis så är det, jeans blir aldrig omodernt.. visst är det bra ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  3. Ja, det känns i luften fast i Göteborg imorse blev ganska kallt igen fast klart väder. Och du jeans är aldrig omodernt!

    Gosia

    SvaraRadera
  4. Jag rensade och slängde massor nyss. Men visst, jeans går ju alltid hem. I rätt storlek ;-)

    Det var en härlig dag igår.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Så bra! Det är alltid aktuellt med jeanskläder. Kram

    SvaraRadera
  6. Jeans funkar ju alltid.
    Jag borde rensa min garderob, har massa som jag ALDRIG använder, men är lite som din syster.....mode brukar ju komma tillbaka ;)
    Underbara bilder från söndagen.
    Och skrattar gott åt rådjursbajset, vår Stella på 2 har börjat kissa och bajsa på pottan så just nu är ALLT bajs väldigt spännande....och extra exalterad blir hon när vi går förbi den upplöjda åkern neranför vårt, ett helt hav av BAJS enligt henne och ögonen bara lyser ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jeans av alla slag kan man aldrig få för mycket av.
    Passar till allt.
    Snyggt !

    Kram Pia

    SvaraRadera

Populära inlägg