Sidor

tisdag 12 november 2013

Smoothie och powerwalk

 
Med lite sovmorgon på min lediga måndag,
och det nästan viktigaste av allt....
mitt morgonkaffe,
så startade jag dagen med en riktigt god och
 nymixad smoothie.
Istället för proteinpulver kör jag med lite keso,
därefter väljer jag frukt efter vad jag har hemma,
och grunden brukar vara fil.
Smörgåsar kan jag vara utan, kan inte påstå att jag tycker det är så gott.

 
*
 
 
När solen var på väg upp mot den blåa himlen, svidade jag om till lite bekväma träningskläder och begav mig till skogs med hundarna för en powerwalk.
Finns absolut ingen bättre meditation än en träningsrunda.
Tystnaden runt om, för mycket sällan använder jag hörlurar med musik på,
föredrar helt klart fågelkvitter istället!!
 
 
*

" Mammas pojkar"

 
*

 Morgonsolen värmer upp naturen...
*
Många roliga skyltar finns efter den 8 km långa sträckan...
*
Denna skylt gäller vintertid i skidspåren...
*

 
*
En måndag morgon kan väl inte starta så mycket bättre!!!
 
Och någonting jag är noga med är att ställa av ljudet
 på min mobil när jag är ledig...
Allt för att koppla av!!
 
*
Kram Kate 
 
 


5 kommentarer:

  1. Vilken mysig promenad. ja skogen och djur är en lisa för själen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott med smoothie till frukost ! Jisses vilken mysig promenad underbara bilder .Ha det gott vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Tror minsann inte en morgon kan börja bättre. Både en god smoothie o sen en frisk o härlig träningsrunda, som balsam för själen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuvliga höstbilder du bjuder på!
    Kram och ha en fin lill-lördag! ;) :)
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Härligt det ser ut! Jag tog också en promenad i morse och solen sken :-)

    Kram N

    SvaraRadera

Populära inlägg