Sidor

söndag 24 november 2013

Underbara söndagmorgon...

Alldeleds knäpptyst i huset denna söndagmorgon.
Bara jag och Sixten Jr som är vakna. Jag, med morgonkaffet och bloggen,
Sixten Jr i hallen och gnager på sitt tuggben...
Lilla Larsson ligger fortfarande på rygg i sin korg, och vägrar kliva upp.
resten av familjen snusar än i sina sängar...
 
Ute är det alldeles frostigt, morgonsolen kämpar sig
uppåt med sina varma orangea solstrålar...
Idag blir det en hel del ute, både med hundar i skogen och lite i trädgården.
Solen på väg upp...

 
*
 
Glasade dörren på baksidan, fotat av dottern Julia. 
*
 
 
*
Idag blir det ingen söndagsklänning, utan faktiskt sköna mjuka och och raggisar..
*
 
*
Önskar Er en fantastisk söndag,
kram Kate


7 kommentarer:

  1. Vilka fina och härliga bilder ! Bara så skönt att vakna när alla andra sover och njuta och mysa .Härliga bilder på dej .Underbart att gå runt i mys kläder.Ha en skön söndag vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Riktigt vintrigt:) Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder :-) Hoppas du haft en fin söndag.
    Det har jag :-) en bra helg med många mysiga tillfällen.

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Vackra himmelsfärger och Jack Frost´s avtryck är också fint. Snökristaller har hur många utseenden som helst

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder, både på dig och den begynnande vintern.

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder!

    Njut din kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt att mysa runt i dessa kläder.... hinner bara hem från jobbet innan dom sitter på. Själv har jag också myst runt i dag och julbakat lite grann.

    Hur jag hinner med allt? Ja, jag vet inte, sitter aldrig still tyvärr ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera

Populära inlägg