Sidor

söndag 21 juli 2013

Semester till ända....

Jaha, då var 2013 års sommarsemester till ända...
I morgon är det dags att kavla upp ärmarna och återgå till verkligheten.
Måste ju ända säga att vi har haft ett enastående semesterväder med endast
två dagars regn, för det var vi inte bortskämda med förra sommaren.
Hunnit med att campa på Öland och i Orsa, lite dagsutflykter, grillkvällar,
dagar på stranden och bara-vara-dagar...
Dessutom är ju inte sommaren slut än.
Vi har ju faktiskt massor av härliga dagar och ljumma kvällar att njuta
och ta till vara på ännu.
Och i ärlighetens namn så startar jag lite mjukt och försiktigt,
en veckas jobb och sen tar jag en semestervecka till... :)

 
*
 
 
*

 
*
 
Njuter nu av en underbart solig sommarkväll....
 
Kramis Kate
 
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Hej!
    Låter som att du är nöjd med semestern:))
    Skönt med en mjukstart oxå!
    Jag har 4 veckor framför mig, ska bli så sköööönt;)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. hej !! lika här imorrn e vår semester slut, men vi får väl vila upp oss istället nu ( skämtar )) men det har varit skönt att vara ledig

    SvaraRadera
  3. Härligt...en veckas jobb..så skulle man nog mjukstarta..Kram till dig/Carina

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder! Samma här börjar jobba imon men det blir bara i 3 dagar för min del sen semester igen, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder. Låter som ni har haft en fantastisk semester. Du får njuta av kvällarna. Själv är jag inne på min sista vecka.
    Ha en bra dag på jobbet.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att ni har haft en underbar semester och tur med vädret.
    Kanon att du bara ska jobba en vecka sen semester igen.
    Ha en fin vecka.
    kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Ja sommaren i år kan man inte klaga på. Men visst går semestern undan. Har själv bara denna och nästa kvar sen ska jag med börja jobba och det i fullfart. Har ju varit hemma i 18 månader nu så det kommer kännas bra konstigt att sätta igång igen.

    SvaraRadera

Populära inlägg