Sidor

tisdag 23 juli 2013

Ljuvliga dofter...

När varma sommarvindar och sol värmer upp kroppen
känns det alltid fräschare att dofta lite gott, vare sig man är på stranden, butiken
eller på cafét....
Men hur många gånger har man inte känt den goda doften på någon annan,
 köpt densamma, men sen insett att den doftar inte alls lika gott på min kropp...
Favoriterna har även ändrats med åren!
Somliga finns till en billig penning medan andra kräver större hål i plånboken!
 
Just nu använder jag mest dessa produkter, somliga till vardag andra mer till fest!
 
 
*
Victoria "Beckham",  perfekt även med hudcreme över kroppen
varma dagar...
*
"Amarige",  min favorit och snart slut... Presentdoft från maken
och passade mig perfekt!!
*

"Escada"
 
*
 
"Sweet Rose", från H&M, present från döttrarna!
 
*
 
Har Ni några favoriter..?
 
 
Ni är många som kikar in "anonymt",  och det vore sååå kul om även Ni lämnade ett
litet fotspår i kommentarsfältet innan Ni går och berättar vem Ni är!
 
*
 
Önskar Er alla en strålande tisdag, Kram Kate
 


9 kommentarer:

  1. Flowerbomb är en favorit :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt med tips på härliga dofter =)
    Hoppas du mår fint. Kramen <3

    SvaraRadera
  3. Godmorgon fina du!
    Åå vilken härlig semester du haft.
    Cool bild den där du sitter p björnen..;)
    Å kortet du fick av dagbarnens föräldrar... åå jag blev tjock i halsen och tårig i ögonen...sånt värmer!
    Många fina flaskor visar du i dag.
    Visst är det ljuvligt med dofter... man har ju bytt några gånger genom åren men nu har jag faktiskt haft samma i 20år...inte klokt men den är bara så jag...haha..nu kommer jag inte på vad den heter....haha...
    Ha en fin dag!
    Kraaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  4. Godmorgon i solen...min favorit är Dolce Gabbana Light Blue, har haft den i många år och kan inte sluta.
    Tack för fina ord hos mig och ha en bra dag!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  5. Jag har precis testat Emma S. Wiklunds serut och Facial soap. Än så länge är jag positivt överraskad.
    Annars är jag lite dålig på att testa nya produkter. Så dina tips välkomnas!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Visst är det så, att det doftar olika på olika personer. . .
    Min sommardoft just nu är Dolce Gabbana light blue, annars använder jag gärna Intuition eller Lady Gaga´s black. kram

    SvaraRadera
  7. Finns så många goda dofter men min favorit just nu är Lancôme: La vie est belle, doftar ljuvligt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Ja, en ny sommardoft hade inte varit helt fel. Sweet Rose hade en väldigt söt flaska, får kolla närmare på den.

    SvaraRadera
  9. Jag kör samma favvodoft sedan 20 år tillbaks och det är Eternity, kan inte sluta att älska den.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Populära inlägg