Sidor

fredag 4 januari 2019

Mot strömmen..

 
Nu när julmånaden lider mot sitt slut, vilket den redan är hemma hos oss...
så strömmar sommarbilder upp på IG & bloggar.
Men då går jag mot strömmen...
För visst är det härligt med en riktig vinter..
En solig kall vinterdag och massor med vit snö, det är väl sååå otroligt vackert ute då.
Dessutom kan man ju åka både skidor, skridskor & spark...
- Om det nu finns någon snö....
 
Och just nu är det är varken kallt, eller finns massor av snö..
Men is på sjön finns det,  1 dm tjock ska den visst vara att åka skridskor på,
men jag är av den hariga sorten så jag håller mig ännu lite närmare land..
Ni förstår om isen ger vika.... Fy tusan !!!!
 
Så ur bildarkivet bjuder jag istället på vinterbilder idag,
så som det är tänkt att det ska se ut när det är januari månad...
 
 
*

 
*

 
*
Kraaam Kate

2 kommentarer:

  1. Så tycker jag också det är med bilder på IG och Bloggar.
    Ha en fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, nu vill jag ha en riktig vinter med massor av härlig snö, sol och lite kyla så att man kan vara ute, inte regn och blåst som det är här nu. Våren får allt vänta lite. Kram Eva

    SvaraRadera

Populära inlägg