Sidor

torsdag 16 augusti 2018

Doften med stort D.....

 
En båtkryssning blev det igår, med dom bästa - döttrar & käresta syster.
Så vad passade då inte bättre än att handla på sig doften med stort D...
The
RITUALS OF SAKURA
rice milk & cherry Blossom
 
Det är verkligen en klar favoritdoft av dom alla.
Det har ju kommit ut ganska många sorter nu att välja på, men ännu så länge
 är det ingen som för mig slår denna...
 
Har Ni någon favorit här, bland dom alla..?
 
 
 
*

 
*
 
 
Vi bokade skärgårdsbuffé på hemresan, och om jag säger proppmätt,
så menar jag verkligen det...
Flera timmar efter hemkomsten var jag tvungen att hoppa i
träningskläderna och ge mig ut på lite coctailträning..
( coctailträning = jag blandar träningen - pw, löp, intervall ).
Jag kunde helt enkelt inte lägga mig för att sova med en så tung mage...
Kroppen är verkligen inte gjord för såååå mycket mat,
men det var svårt att låta bli att smaka av allt det goda;
Alla sorters lax, sillsorter, räkor, röror..... och lite efterrätt på det!!!
Ja, Ni förstår ju själva...
 
*
 
Lyxar till det med en låååång sovmorgon idag,
så dags att kavla upp ärmarna och öppna dörren...
 
*
Kraaam Kate
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Har faktisk inte köpt någonting hos dom ännu. Affären finns här på stora köpcentret men någon inhandling har det inte blivit. Det är nästan ett måste att man smakar på allt när det är ett sådant bord som bjuds på ;-)
    Ha en bra dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den där blå...med en doft av rosmarin tror jag :) Dom har bra grejer och duschcremen är helt sagolik! Ja det blev en seglats med trind mage då hi hi...ja snart börjar väl julborden också :) Ha en glad dag nu...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Jag älskade den gamla Rituals of Hamam men den finns inte kvar med samma doft längre. Jag brukar också äta lätt för mycket på buffeer med god mat. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jag har haft den du visar ett tag och den är underbar. Nu ska jag testa en ny sort. Jag skulle visst få ett kit eftersom jag prenumererade på en tidning. Har inte sett röken av det ännu. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Populära inlägg