Sidor

lördag 18 november 2017

Att fundera över något nytt...

 
Jag är så trött på vår stora soffa..
Visserligen rymmer den många rumpor när vi samlas allihopa,
 men....
Jag blir galen när det ska städas och det inte går att dammsuga under soffan !!
Hur tänkte designern och tillverkaren, och hur tänkte vi när vi inhandlade den..??
Nu har det krånglats i nästan åtta år med städningen och jag har börjat
bearbeta maken till att investera en ny med högre ben.....
Jag älskar faktiskt Ektorp- serien från IKEA...
Den är superskön att sitta i, neutral design och det går att tvätta.. !!!!
Stort GILLA på den biten!
Det finns även ett par soffor från MIO som det sneglas lite på...
 
Ektorps hörnsoffa..
får gärna flytta hit till mig !!

*
 

 MIO´s Couty...
 
 
En klassisk soffa där även dynorna ligger still...!
 
Nu får vi fundera lite så får vi se hur vi kommer överens över valet..!!
 
 
*
Önskar Er en fin lördag,
kram Kate


5 kommentarer:

  1. Många fina soffor du plockat fram. Men jag gillar som du när dynorna ligger still.
    Ha en fin lördag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Den nedre från mio har vi i mörk antrasitgrå, den är superskön och jag har inte ångrat en sekund att vi köpte den, och det går att dammsuga under hela soffan. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vi har Ektorp. Gott att kunna ta av klädsel och tvätta.
    Det är verkligen skitjobbigt att inte kunna dammsuga under. BYT ;)
    Kram finaste kusse.
    Petra

    SvaraRadera
  4. Hej! Vi har haft Ektorp soffor i flera år och är helnöjda. Bara att tvätta om det skulle behövas. Skulle välja de igen om jag nu behövde nya soffor.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hallå! Vi har också haft Ektorp ett antal år, nu börjar de i och för sig bli lite nedsuttna,
    men med tanke på priset skall man ju inte klaga.
    Måste också fråga om du skickat meddelande till mig på fb, där jag skall öppna en sida på youtube? Kollar bara för jag har fått flera som varit virus. Kram Helena

    SvaraRadera

Populära inlägg