Sidor

måndag 5 september 2016

Dags att ändra lite på min träningsform...

Lite kaffe i lugn och ro denna lediga måndagsmorgon
innan lite måsten drar igång.
Eller måsten och måsten...
Träningskläderna ska strax på, det drar ihop sig för löpning och Lidingöloppet,
och det är sista delmomentet för min Tjejklassiker.
Tyvärr är det så att jag får börja acceptera att det inte funkar lika bra med den längre,
min rygg tar stryk av det, trots att jag alltid springer på mjukt underlag,
i skog och elljusspår.
Men jag kämpar på nu så jag får avsluta min Klassiker...
 
*

 
Kanske kan jag ändra på träningsformen för att bygga upp ryggen lite bättre,
men jag tror att ryggen är lite sliten av alla tokiga och många lyft genom mitt jobb..
Även knäna börjar ömma... och det är förslitningar.
 
 
För utan någon form av träning klarar jag mig inte utan...
Jag får helt enkelt hitta det bäst lämpade för mig!
 
*
Dags att svida om för att sen fortsätta där jag slutade söndagskvällen,
i dotterns "nya" sovrum och tapetsering...
 
Måndagskram från Kate
 

4 kommentarer:

  1. Inte kul när kroppen börjar att krångla. Tur det finns alternativa saker att göra istället för löpning.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Jag känner att det är jättebra för min rygg att vandra i skogen. Mycket bättre än spåret på Kransmossen.
    Ha en fin start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja den var jättefin, är otroligt glad över att den inte verkade ha någon skabb. Jag tycker också den verkade ung, tror kanske den blivit av med sina föräldrar lite tidigt :/ Åh det låter ju som ett precis lika fantastiskt möte! De är ju väldigt nyfikna, rävarna :) Tack så mycket, hoppas din helg också varit fin <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas det onda ger sig så att du kan köra på
    med din träning. Du är grym !!
    Önskar dig en bra start på veckan
    Kram Pia

    SvaraRadera

Populära inlägg