Sidor

tisdag 26 januari 2016

Oscar & Clothilde samsas med Kotte

När jag i igår åkte iväg till en butik här i vår lilla stad för att handla ett par saker,
 så trodde jag inte det var möjligt...
Men på långa rader hade ett stort parti med inredning från
staplats upp... Lampor, blomkrukor, plädar, kuddar, vinglas,
kaffeporslin mm för en liten , liten bråkdel av ordinarie prislapp..
Med ens så kom den där matematikern fram, den kvinnliga Ni vet...
Ju mer man shoppar, desto mer tjänar man... ;)
Men var ska jag ställa det..?
Fast å andra sidan kan man ju investera för framtida födelsedagar..
Eller...?
 
Efter jul så köpte jag lite ur Kotte-serien.
Gillar verkligen den designen. Så det blev faktiskt både kuddfodral
och ljusstakarna, och som alltid så blev det naturligtvis
 halva priset efter att jag klickat hem varorna...
Ni hittar dessa till rea nu, HÄR
 
 
*

 
*
 
*
Kotte får nu samsas med
Oscar & Clothilde i fåtöljerna...
 
 
Lite smutsig pastellrosa är den rätta nyansen på kuddarna,
men det fanns även pastelliga lila, grön & bruna.
Törs jag säga vad jag betalade...?
40:- / kudde....
Ordinarie pris ligger på ca 300 riksdaler !!!
 
Tror jag behöver åka dit fler gånger, eller vad tror Ni?!
 
*
Tisdagskram från Kate
 
 
 

 
 


11 kommentarer:

  1. Oj vilket bra pris, förstår att du gillade det. Den rosa kudden var supersnygg. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det var en billig kudde och snygg... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Kul att göra såna fina fynd men typiskt att de sänkte priset på Kotte serien efter du hade handlat. Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med massa fina fynd men här har jag börjat rensa för att orka med ;)
    Storrensning :)
    Kramid

    SvaraRadera
  5. Vad skoj med fynd :) Jättefina. Jag rensar hemma för fullt men ibland känns det som att jag bara går runt med allt *haha* Kram vännen och ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  6. Hallå där!
    Å men det där var allt en fin kotte det...härligt med mjuka kottar som amn kan ha i soffan med...höhö...
    Å lilla Julie då......döööör sååå sööööööt...
    Förstår att du pausade hela hela tiden...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Hallå där!
    Å men det där var allt en fin kotte det...härligt med mjuka kottar som amn kan ha i soffan med...höhö...
    Å lilla Julie då......döööör sååå sööööööt...
    Förstår att du pausade hela hela tiden...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Gillar kottar, har inte sett det tidigare. Snyggt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Woow, vilka snygga ljusstakar. Klart du ska göra fler besök i denna affär. Det skulle jag ha gjort :)
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Jisses vilka fynd och så galet fina. Tjejmatte alltså, bästa....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Fint vinterpynt och fina priser :)
    Kram/maria

    SvaraRadera

Populära inlägg