Sidor

måndag 27 januari 2014

Känns riktigt bra

Efter en skön helg, med träning och bullbak, som vår stora bullriga familj kom hem och hjälpte till att äta upp... kör vi igång med en ny vecka!!
Känns riktigt bra. Dessutom ska jag köra igång och börja jobba igen,
 efter att ha varit borta en hel månad från jobbet.
 Så nu längtar jag verkligen efter "mina" härliga juveler, dagbarnen!
 
Så jag startar veckan med en ledig dag, och nu ska jag ut på en
 rask promenad först med lilla Larsson, så får det kanske bli ett
 träningspass för mig själv efter det ( för det vill inte lilla Larsson hänga med på...)
 
För nu är kaffet uppdrucket..
 
*
 
 
*
 
 
Måste bara få lägga med en bild hur det går när man
ber maken om hjälp vid bullbaket...
Hmmm, fördelen var att kylen blev städad både i, under och bakom!!!
 
 
 
" Stirra Dig inte blind på en stängd dörr,
det kan finnas en öppen bredvid."
                                                     Nalle Puh
 
*
Önskar Er en ny magisk vecka, kära vänner,
kram Kate

7 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg!
    Så skönt att komma igång med jobbet igen... hoppas det går bra!

    Ha en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut i fåtöljen din. Säg till mannen att det är bättre att ha äggen i stekpannan, äggröranblir godare då....haha förlåt. Njut av din lediga dag och hoppas allt går bra i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du ser ut att ha det i din fåtölj ! Hoppas att det går bra att börja jobba igen .Ha en fin vecka .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Oj då! Ägg som är så svårt att städa upp! Då lär det ha blivit rent som sagt :-).

    Härligt att du är bättre! Lycka till!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken äggröra, ha, ha......Skönt att läsa att du mår bättre, men tar det nätt så du inte får bakslag. Njuut av ditt kaffe det ska jag snart också göra för missa trekaffet gör jag aldrig....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Fnissar lite åt bilden med äggen. Vardagen som den är, liksom! ;) :)
    Kul att du vill vara med i mitt program! ;) :)
    Tack för länkningen härom inlägget… och förlåt att filmen skrämde slag på dig! ;) Ingen idé att du tittar på den jag tipsar om, idag alltså ;) :)
    Skönt att vara tillbaka i den riktiga vardagen med jobb igen. Men var rädd om dig! =)
    Vad snygg du är, både på dagens bild och de föregående! =)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Haha... vilken smet..;)
    Men kul att han ville hjälpa till!
    Va skönt att du mår bättre nu men säger som alla andra.. var rädd om dig!
    kram katarina

    SvaraRadera

Populära inlägg