Sidor

onsdag 29 januari 2014

Dofttips för unga damer...

Det är ju otroligt poppis med dessa Victoria´s secrets dofter,
och de finns ju galet många sorter...
 För min del så är det för söta dofter, nästan som saft tycker jag.
Någon enstaka är ganska ok.
En akilleshäl med denna hysteriska modefluga är ju deras modeller.
Att de svälter sig och misshandlar sina kroppar för denna fluga är ju fullständigt galet...
framförallt när det vänder sig "våra" tonårsdöttrar!
 
Något som känns bättre i diskussionen om dofter, tycker jag
 då är de unga damernas idoler ,
One Direction.
Inga magra modeller, bara söta tonårsgrabbar och doftar riktigt gott.
Desssutom känns det bättre i en mammas "tonåringars" hjärta.
Säljs just nu till ett väldigt förmånligt pris och fraktfritt här om nu någon har en
ung dam att överaska.

Snygg design tycker jag
 
*

 
*

Oavsett vad mamman i huset tycker , så har den ena dottern samlat
 på sig flertalet flaskor av modeflugans dofter.
 
*
Var rädd om Er,
 och en onsdagskram från Kate
 


4 kommentarer:

  1. Ja tänk vilken trend det blivit med Victoria Secrets dofter. Själv håller jag med dig är inget fan alls av deras söta dofter men min brorsdotter älskar dem. Sorgligt att vi fortfarande 2014 måste "matas" med smala halvt anorektiska modeller som sänder helt fel budskap till alla unga tjejer, smal= lycka, gör mig både ledsen o förbannad. Ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat o som jag skulle kunna skriva en hel uppsats om. Det man bara kan hoppas på är att trenden vänder o vi får se normalviktiga tjejer på catwalken som stolt visar upp sina kvinnliga former o figur o ge det bästa budskapet till alla kvinnor, man är vacker som man är. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jag har någon doft av dom hemma och jag gillar den :) sen kan ju idealen och det bakom vara på ett helt annat sätt skulle jag tycka. Annars gillar jag dofterna som Britney Spears har släppt.
    Kram och tack för tipset <3

    SvaraRadera
  3. Bra tips! Min dotter har också samlat på sig en del Hollisterparfym och VS. Luktar som sjutton ibland, speciellt när de har dofttävlingar a la "Gissa vilken parfym det är"
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Så sött, tänk vad de hittar på. Jag känner mig lite ute med det då jag har grabbar hemma och än så länge utan tjejigt umgänge haha. Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg