Sidor

måndag 13 augusti 2012

Vad ska hända med...

dom gamla fönsterna jag har fått ...?! Fick 5 stycken av sonen i vintras, och dom har nu stått vid garaget och väntat!! Har inte riktigt klurat ut vad jag vill göra. En skulle jag vilja ha bara en ljusslinga hängades i, kanske med lite hönsnät bakom att kunna hänga fast lite fina saker på med ett par fina nypor..! Åka ner till glasmästeriet och få hjälp med att knacka ur de trasiga rutorna i alla fall. Annars blir det nog glassplitter i hela garaget är jag rädd..!
Har Ni andra några roliga förslag på vad jag kan göra?!


*


*


*

Har problem med datorn som sagt, så nu får jag göra inlägg där det funkar, så inläggen ser olika ut med olika stilar....

*
Önskar Er en ny skön vecka, kram Kate

4 kommentarer:

  1. Tycker ditt förslag lät jättebra! Kanske en vikvägg av de andra!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åååå vad fin din header är ,den gillar jag skarp.Vad duktig du är som har fixat så underbar header.Tycker att ditt förslag låt kanon.Ha nu en go start på nya veckan och en fin måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert fint hur du än gör med de där.:) Kram

    SvaraRadera
  4. Drivhus, spalje.... ;)
    Blir spännande att se vad det blir!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Populära inlägg