Sidor

söndag 12 augusti 2012

En skön mini-semester...

Det blev en liten mini-semester för oss i helgen. Vi packade husvagnen och drog iväg till Östhammar, Klackskärs camping i goda vänners lag. Vi hade så härligt, fint väder, god mat och gott vin!! Östhammar centrum är inte så stort, så vi fruar strosade runt i affärer och tog en cafelatté och lite glass vid hamnen. I en butiq hittade jag en underbar klänning och kjol i samma serie som jag köpte för ett löjligt lågt pris, 70 % rabatt..:)) Visar bilder på det en annan dag...!
Men i kväll har jag krypit runt och rensat rabatterna i trädgården och ansat alla blommor, och det var behövligt! imorgon går jag in på min sista semestervecka, och trots att det är min 5.e vecka så har jag känslan av att jag inte gjort alllt det där jag skulle göra på semestern. Någon som känner igen sig?!







Den här härliga bänken under äppelträdet är synd att säga att vi utnyttjat många gånger i sommar... När det är riktigt varmt ute är det skönt att sitta där under i skuggan och dricka något svalkande! Det är min snälla svåger som snickrat den till mig (oss)..:)

*
Datorn krånglar så jag håller på att få spatt och spader, den är så seg så man kan tro att den går på sirap... Måste försöka hitta felet!! Dagens inlägg nu ikväll har tagit över en timme..!

*
Önskar Er alla en skön söndagkväll!!

*
Kram Kate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg