Sidor

söndag 4 mars 2012

Önskat det vore tårtljus...

Idag är det min pappas födelsedag, eller det skulle ha varit min pappas 71- årsdag! Det är många år sen nu som han gick ifrån oss, endast 54 år gammal... Önskar så att han fortfarande skulle ha funnits här med oss!!
Så idag dekorerade jag gravljus till hans ära och tände i minneslunden, det hade känts så mycket bättre om det hade fått varit tårtljus...!




Jag tror han ser och hör, så jag säger det högt:
Grattis pappa på 71-årsdagen. Jag älskar Dig!!!

Var rädda om varandra, kram Kate

2 kommentarer:

  1. Ja det gäller att stanna upp och ta vara på livet. Ibland snurrar allt lite väl fort och man tar allt för givet.
    Ta väl hand om dig
    AC

    SvaraRadera
  2. Vad fint du skriver...
    Blev alldeles tagen faktiskt.

    Förstår att du saknar din käre pappa och att du önskar att han fått vara med längre...

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera

Populära inlägg