Sidor

måndag 26 mars 2012

Jag hoppas att Ni har haft en lika skön och solig helg som jag har haft det!!! Bowlingen i lördag var jättekul, måste  ju bara få skryta med att jag slog sonen och maken..:)) Det var rätt skönt att få knäppa dom på näsan..*skratt*.
Gårdagen var egentligen uppbokad med kalas, men de blev inställda pga sjukdomar så vi tillbringade hela eftermiddagen med hundträning hos oss ute i solen, och det var inte heller helt fel..:) Så idag bjuder jag på lite utebilder från igår!!


Julia & Larsson tränar agility..



Maken och Jappen




Jag & Jappen.. När det ska intas fika så är inte Jappen långt från ryggsäcken!!

Tänk att man blir lika glad varje vår som dessa små solstrålar dyker upp i backarna:)

Önskar er alla en bra start på den här veckan, kram Kate



6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Hundarna måste tycka det är jättekul att få träna så där! Ser jättemysigt ut med fika i skogen! det är ju ändå bara Mars ute!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Underbara bilder!
    det är så härligt nu när värmen börjar komma...man blir trött och glad av att vara ute hela dagarna..;)

    Har ni en egen aguilitybana på tomten?? Va kul!!!

    Makens biorum ser kanon ut...en dröm för alla män..;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Så mysiga bilder.:-)
    Bowling är kul.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Grattis till bowlingvinsten. Tjejer kan!Fint biorum ni har fått till! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Superhärliga bilder från en superhärlig dag kan jag tänka. Å vinsten måste ha känts skönt.
    Må så gott
    AC

    SvaraRadera
  6. Ja, jag såg också tussilago idag. Våren är här! Vilka fina bilder och så mysigt ni verkar haft det.

    SvaraRadera

Populära inlägg