Sidor

måndag 30 januari 2012

Pinnsoffan

Måndag igen... Den dagen kommer väldigt ofta tycker jag! Idag har vi ganska kallt här i Sala,
 - 15 c, så det blir en förmiddag inomhus idag med mina dagbarn!

Tänkte visa några bilder på en pinnsoffa som jag målat om och fixat till i somras till min sons nyinköpta hus. Den har dom i sitt kök nu. En tjej sökte med ljus och lykta efter en sån soffa och var villig att betala en bra slant för den, men sonen ville inte sälja den..:)

Ha en riktigt bra vecka och var rädda om varandra!!




Kram Kate

4 kommentarer:

  1. Min svärmor hade en sådan som en väninna till mig fick ta över efter svärmors bortgång.
    Jag förstod att den var eftertraktad för fotografen som skulle fota till försäljningen av lägenheten blev helt sjuk i soffan när hon såg den.

    Jättefin blev den som du fixat.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin det blev ;-). Det är roligt det där med att fixa till gamla möbler.

    SvaraRadera
  3. Vad fin den blev som målad och med en massa dynor..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Populära inlägg