Sidor

torsdag 26 januari 2012

Hallen

Idag fick jag fart på minneskortet till kameran så här kommer lite före/efterbilder på det mannen i huset stylade om i hallen i helgen. Han har väldigt bra smak och hänger gärna på mina ideér. Ibland får han ideérna före mig och då kanske jag säger "nja...vet inte". Men får jag suga på ide´n ett tag så brukar det bli så. Det händer att jag förslår samma sak  som han gjort, fast då brukar jag låtsas att det var min idé..*skratt*. Känns bättre då..:)))
Visar lite bilder senare på hur han inrett i sitt biorum i källaren i svart och vitt... !!


Nu är visserligen bilden tagen på kvällen. Men det var svarta lamellgardiner och skivan i trä...


Och nu är det vita lamellgardiner och bänkskivan vitmålad!!
När vi flyttade hit var det furuspaljé här mellan hall och vardagsrum..




Var rädda om varandra och ha en riktigt bra torsdag! Här hemma ska vi åka skridskor/stjärtlapp dagbarnen & jag!!

Kram Kate

4 kommentarer:

  1. Jisses vad fint ni har gjort .Ljust och härligt.Vad härligt det låter att att ni ska åka skridskor /stjärtlapp.Ha en härlig dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Rita!! Vi blev jättenöjda! Och en skön fm i backe/isen hade vi!!! Kram Kate

      Radera
  2. Oj vilken skillnad!! Snyggt!
    AC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack AC, tycker vi oxå!! Kram Kate

      Radera

Populära inlägg