Sidor

måndag 23 januari 2012

Gamla favoriter..

För många år sen så bodde jag i ett hus med tinnar och torn vid Sala silvergruva, och i uthusets vind rotade jag runt bland saker som låg och skräpade och hittade ett väggskåp och en skänk. Det var många som tyckte jag var tokig som plockade in dom "gamla möblerna" när det fanns nytt och fräscht att köpa... Nu tillhör dom mina favoritmöbler!! Jag kan sakna det gamla huset ibland, mest läget faktiskt., men huset var isande kallt på vintern trots att vi tilläggsisolerade och panelade om och långt ifrån praktiskt planerat invändigt. Men livet tog andra vändnigar och jag sålde och flyttade. Men skåpen finns kvar....!!!!


Dags att måla en tredje gång på toaletternas tak....

Ha en fortsatt bra måndag! Kram Kate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg