Sidor

söndag 9 februari 2020

Både skönt, och lite tråkigt...

 
Helgen är redan snart till ända..
Vad hände liksom..?
Dagarna rusar iväg.
Vi har i princip gjort .... ingenting, den här helgen!
Både skönt och lite tråkigt.
Stora dottern J´s hundvalp har varit här hos oss sen igår,
och jag och maken har haft stalltjänstgöringen idag.
Mockat och fodrat.
That´s it..
 
Men nu är det är dags för mig att planera veckans
 kommande matsedel till veckans alla luncher och kvällsmiddagar.
Tips..?!
 

 
*
 
 
Den slitna gamla kruskaveln har kavlat många, många bröddegar genom åren..
Kanske lite nybakt bröd och en fyllig, aromrik soppa till det i veckan.
Älskar soppor!
Gulasch är en favorit !
Gillar Ni också soppor?!
 
 
Senare tänkte jag att jag skulle ge mig på lite om-sömnadsprojekt
till sängen...
Får se om jag lyckas med det..:)
 
Skön söndagskväll till Er..
 
*
Kraaam Kate
 

2 kommentarer:

  1. Soppa är alltid gott. Vi har frystömning på matsedeln. Kåldolmar, lasagne, chickenkebab, pasta med ost/skinksås och crepes. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Soppa är gott tycker jag med och är det sedan nybakat bröd till är det ännu bättre.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg