Sidor

söndag 10 november 2019

Iklädd vinterskrud...


Söndagen mitt i november och det är Fars dag idag..
 
Önskar sååå innerligt att jag hade min far här på jorden,
då skulle jag ha bjudit honom på en grön marsipantårta & en kaffetår.
Han skulle ha uppskattad ett paket med något hembakt,
typ bondkakor eller havrekakor med russin, men även
en toscakaka!
 
Så idag pussar & kramar jag på barnens far istället,
och han har fått ett paket som innehåller något mjukt, ulligt & värmande..
Det är helt och hållet handgjort från grunden,
ett riktigt hantverk!
Men det tänker jag visa i ett alldeles eget inlägg...
 

 
Altanen har fått en förvandling till vinterskrud...

 
*

 
*
 
 
Och den lilla katten blir inte mer levande än så där, tyvärr...
Men den har min favoritfärg, och någon gång till i livet så ska jag ha
en gul katt igen..
Tänk.... den kärleken och när den spinner !!!
 
*
 
Kraaam Kate

1 kommentar:

  1. Så fint du har inrett din altan nu till vintern.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg