Sidor

fredag 25 oktober 2019

Mjuk höstfärg på en önskad repris...

 
Förra året köpte jag så fina adventsstjärnor,
så i år vill jag absolut ha den här färgen igen.
Typ aprikos, eller...
Passar ju som handen i handsken just nu med sin dova, mjuka höstfärg.
Får absolut bli en repris på den...
Sen spelar det ingen som helst roll hur jag bär mig åt,
för de tappar alltid sina blad efter någon vecka.
Jag håller jorden lätt fuktig, den står inte i drag och inte för varmt...
Tips på det?!
 

 
*
 
 
 
Helgen ska användas till att lägga in mattan i ett av rummen
i husen som vi renoverar.
Allt vad klickgolv heter åker ut vart efter i huset,
då jag avskyr det hårda ljudet de avger...
 
Men nu kör vi först freeeedag,
och den är sannerligen efterlängtad.
*
Kraaam Kate
 
 


1 kommentar:

  1. Härligt med fredag och den där färgen är vacker som har kommit. Inget bra tips på hur man klarar sina julstjärnor. Här är det gubben som har gröna fingrar och våra här i Spanien är stora som bollkryss just nu 😁.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg