Sidor

tisdag 19 juni 2018

Svävar i blåa moln...

 
Jag svävar verkligen på moln i dessa nyinvesterade sommarsandaler...
Fantastiskt sköna, mjuka och som en medelålders kvinna tycker känns viktigt;
- Dom är fotriktiga... och blåa !
( Jag köper sällan eller aldrig blått, förutom jeans.. )
Inga platta, flipfloppar som jag absolut kan hoppa i när jag springer ut
 i ute i trädgården när jag ska vattna eller så..
 
Jag köpte mina i en fysisk butik i vår lilla stad, men finns visst billigare
i nätbutik HÄR ...
 
 
 
 

 
*
 
 
Stort GILLA för mig på detaljerna på dessa välskräddade sandaler...


 
Nu ska jag hoppa i andra favoritskor;
-Träningsskorna.. :)
Idag har jag ledig dag, och kan skynda låååångsamt!
 
*
 
Njut av dagen, vänner !
 
Kraaam Kate
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Dom var jättesnygg och skönt att dom är fotvänliga också.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga! Fint med blått och lite strass, det gillar jag! Sulan ser nästa lite ut som en träsko. De ser riktigt sköna ut.

    Glad midsommar och Kram! Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg