Sidor

söndag 30 augusti 2015

Cargo-bike...


Hallå där!!!
Måste bara kika in och visa upp min nya investering i företaget..
En cargo-bike!
Det är en el-cykel med plats för 6 barn i lådan,
 bänkar och trepunktsbälte till varje..
Den går ganska fort och det är verkligen annorlunda att köra den.
Dels för att elen, batteriet går in och hjälper till,
och dels för att det är en tre-hjuling.
Har varit ute och övningskört idag, och det behövs sannerligen...



- Jodå, hjälm kommer att användas..



Visst är den häftig?!

*
Söndagskram från Kate


11 kommentarer:

  1. Wow! En sån skulle man ha! Kram

    SvaraRadera
  2. Men jisses vilken häftig cykel. Måste vara toppenbra att frakta barnen i.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Gud så häftig, och praktiskt. :-) Aldrig sett ngt liknande. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Vilken grej! :)
    Den kommer barnen garanterat älska!
    Kram till dej! ♡
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Men hur smart var inte den där cykeln! Bra investering. Cykla försiktigt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Men vad cool, hur är det att cykla med barnlast i? Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Men wow vilken häftig! Barnen måste tycka det är hur kul som helst!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Wow! Vilken succé du måste göra hos barnen! Ur-cool, ju! =)
    Vilka underbart vackra och mysiga bryggbilder och änglatrumpeten... wow vilken blomning!
    Läste också ditt inlägg om att leva dagen... Kloka ord och jag kan inte annat än att hålla med. Jag har också upplevt massor som förändrat livet runt mig och lärt mig att inte ta något för givet...
    Ha en riktigt fin onsdag! Och var rädd om dig.
    Kram/Maria
    P.s Jo, klänningen ska användas på jobbet, det är där jag är mest ;) haha... "privat" använder jag de som jag är mer rädd om.

    SvaraRadera
  9. Men vilken smart grej! Hur läcker som helst. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Vilken cool cykel. Den kommer ju bli succe. Jag vill också åka. Du kan väl skjutsa mig nästa gång jag kommer till Sala ..hehe.
    Stor kram till dig fina kusin
    Petra

    SvaraRadera

Populära inlägg