Sidor

torsdag 17 april 2014

Superglad & värdefullt

Fem dagars ledighet har startats från och med idag,
och det känns välbehövligt.
Har haft en bedrövlig vårtrötthet, så nu ska batterierna laddas upp
med att umgås med alla nära & kära.
Men först ett par dagar med att "bara vara",
för att på lördagen samla ihop hela vår STORA
bullriga familj för grillning i solens sken.
 
 
Känner mig riktigt glad idag, och så full av energi.
Vill jag gärna dela med mig av den känslan till Er...

 
 
Så superglad inombords av att ni är sååå många som vill kika in här hos mig.
Det känns fantastiskt!!
 
Tack för att Ni tar Er tid...
 
*
 
Skärtorsdagskram från Kate
 
 


8 kommentarer:

  1. Sådana dagar är så härliga och du strålar som solen själv. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fin du är! Ha en toppenhelg! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Fina du! Härligt att känna sig så pigg. Önskar dig Glad Påsk.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härligt!! ja nu har du spridit mycket fin energi!;)
    Kramar och fin påsk till dig;)

    Adela

    SvaraRadera
  5. Fina du, klart jag vill kika in här och se vad du har för dig ;)
    Önskar dig en härlig kväll.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig känsla. Hoppas du får en skön ledighet. Fin påsk till dig. Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Kram till dig med! Och glad påsk! Njut av nära och kära, fyll på må-bra-kontot!
    /Maria

    SvaraRadera
  8. Det låter som en helt underbar känsla inför ledigheten!
    Jag har också varit otroligt vårtrött och väntar på att få ett lass energi :)

    Önskar dig en fortsatt fin påskhelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Populära inlägg