Sidor

lördag 4 maj 2013

Cream klänning

 
Sååå skön denna Cream klänning är !
Otroligt mjuk och elastisk..
Men..... egentligen är det en underklänning  *skratt*
Fast det är det ju ingen annan än Du som vet nu !!!
 
 
*

 
*

 
*

 
*
Idag kanske det blir en premiärtur ut med husvagnen
tillsammans med min käresta syster och svåger,
 om maken känner att han orkar.
Men jag kan ju både köra och hissa stödhjulen
själv på vagnen, så han behöver ju bara sitta i vilstolen...:)
 
*
 
Njut av lördagen, kära vänner!!
Kram Kate
 
Min andra blogg:
"Vad pockar på uppmärksamheten..."
 

3 kommentarer:

  1. Åååhh vad fin du är snygging ! Jag har också den underklänningen och bara älskar den .Creme har mycket snyggt .Läckert armband har du också vart hittar jag det ? .Ha nu en härlig lördag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. hej snygging! hoppas ni kom iväg på eran tripp,och att ni haft samma underbara väder som vi haft:) Önskar dig en finfin kväll..kramizar

    SvaraRadera
  3. Hej du fina i din snygga Creamklänning. Älskar själv deras klänningar som oftast är sköna o mjuka i kvaliten, sen är de ju väldigt snygga oxå.....Hoppas löpturen gick bra o du får en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Populära inlägg